Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Sims 3 Hästar + Info om OCEAN HIGH

Av simsemmis - 23 november 2011 12:28

 

Jag gillar att man kan ha hästar också i sims 3 nu, jag gillar inte hästar så mycket egentligen men det här är

faktiskt roligt. Just den här hästen är med i en serie som jag håller på och gör som heter Ocean high.

Och avsnitt 1 på den kommer ut på min blogg före youtube. Jag ska skriva lite mer om vad den handlar om senare.

Om ni är intresserade av att veta mer om Ocean High (ska gör den så perfekt som möjligt innan jag släpper den)

så kan ni kommentera eller fråga, och jag kan lägga ut en liten "provfilm" så ni kan se en bit utav den.


//simsemmis  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simsemmis - 31 mars 2012 18:47

Sims 3 Rampljuset är nog det roligaste expansionpaketet hitills men djurliv är inte långt bakom, båda dom kan jag rekommendera. På Rampljuset finns det 3 "karriärer" Sångare/sångerska, Akrobat och Magiker, och så kan man jobba extra som DJ. ...

Av simsemmis - 21 februari 2012 14:15

Detta verkar bli den bästa expansion paketet hittils tycker jag iallafall, till och med bättre en djurliv eller nej förresten djurliv är bäst fortfarande, men iallafall bilder och sånt kommer ska bara få lite fart på bloggen igen. Tack för att du t...

-.-

Av simsemmis - 20 februari 2012 12:00

Sorry, det var meningen att sims 3 ocean high avsnittet skulle ha premier nu men det är fel format vilket format  ska det vara egentligen har provat massor =( ...

Av simsemmis - 19 februari 2012 14:16

Ok, jag har inte skrivit så mycket senaste tiden om sims, men jag har inte orkat, men nu kommer snart premieren på SIMS OCEAN HIGH den har premier här på bloggen! Missa inte detta för den kommer inte ut på Youtube förs senare om den kommer ut där all...

Av simsemmis - 7 december 2011 11:49

Hej igen länge sen sist jag har gjort klart Ocean High avsnitt 1!Den kommer snart ut på youtube och här men har försökt få upp den på youtube men det är en movie maker film så jag måste fixa till den, men den kommer snart skriver vad den handlar om...

Presentation

Detta är en sims 3 blogg

Gästis bokis

Omröstning

Vilket expansion paket är roligast hitills på sims 3?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva livet
 Husdjur
 Inget
 Prylpaketen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards